چگونه می توانم کلیه بیمار بیماری کاهش روند پیشرفت بیماری خود
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری های کلیه بسیار سخت به درمان است، اما این بدان معناست که آن نمی تواند کاهش یابد، پس چگونه می تواند بیمار کاهش روند پیشرفت بیماری مزمن کلیه؟

همانطور که ما در آغاز با اشاره به نکته کلیدی برای درمان بیماری کلیه است برای پیدا کردن درمان راست، که به طور مستقیم پیش آگهی را تحت تاثیر قرار خواهد شد، بنابراین زمانی که شما از روش درمان را انتخاب کنید، شما باید توجه ویژه ای به آن پرداخت. در طب غربی، دیالیز و پیوند کلیه راه های عمدتا درمان این بیماری هستند. پس از مردم کردم نارسایی کلیه، دیالیز خواهد شد اشاره قبل از دریافت آنها پیوند کلیه، می تواند کمک به تاخیر پیشرفت این بیماری است اما می توانید آن را متوقف کند. همانطور که برای پیوند، آن را به بهترین راه برای حل مشکل کلیه تا به حال، اما نه همه مردم می توانند به لیست داوطلب به دلایل مه مانند چاقی، فشار خون بالا و نارسایی قلبی قرار داده، است. بنابراین برای کسانی که بخشی از مردم، آنها باید کمک از راه های دیگر به دنبال.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری و بهبود سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، می تواند بیماری کلیه در یک راه طبیعی درمان، که است که می گویند، می تواند آن را بدون کلیه صدمه دیده را درمان کند. این یک درمان خارجی، که در آن دارو را درهم شکست را می توان به ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم و موثر است. در مقایسه با داروهای غربی، میکرو چینی داروها بیشتر طول می کشد را به اثرات، که آن هم یک ویژگی آشکار از داروهای چینی. با این حال، بازده داروها می توانند بیشتر طول بکشد. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر متصل بودن یا شدن آن، شما می توانید دکتر آنلاین ما تماس بگیرید، آنها می توانند توصیه های رایگان ارائه می کنند.

نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه، آیا تردید نکنید با ما تماس با زیر ترک پیام.

http://www.kidney-treatment.org/ckd-treatment/1489.html





:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیه، بیماری های کلیوی، چگونه به سرعت پیشرفت بیماری کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: